sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Wanhat 2014











E: Hyvä comeback postaus näillä vanhojen kuvilla eks nii? Tuntuu kuin olis ollu viime viikol kun kävin hakemassa mun mekon, mutta oikeesti koko vanhojen päivä on jo ohi. Oon kyllä kokonaisuudessaan tosi tyytyväinen koko tapahtumaan. Meijän koulussa on molemmat tanssit vain perjantaina mikä on mun mielestä parempikin. 
Mun päivä alkoi about puol 8, jolloin äiti kiskoi mut ylös sängystä ja lähdettiin mun sukulaiselle meikattavaksi. Olin meikkiin tositosi tyytyväinen ja se oli jotenkin tosi "mua". Simppeli mutta siinä oli semmonen oma tvistinsä. Sitten palattiin kotiin about puol 10 aikoihin ja aloitin  tekemään hiuksia. Nekin ihme ja kumma onnistui oikein hyvin. Sitten vähän äiskän tekemää aamupalaa nassuun ja puol 11 oltiinkin jo autossa menossa kohti Kunkkua. Kaheltatoista oli ekat tanssit koululle, jotka meni superhyvin ainakin mulla. Päivällä meillä oli juhlalounas ja valokuvaus ja omien kuvien ottamista ja sitten illalla oli tanssit vanhemmille. Ne eivät menneet niin hyvin kuin aamulla mutta eivät ne mitkään katastrofit olleet. Tanssien jälkeen menin suoraan kotiin ja lämpimään suihkuun. Olin aivan puhki ja jalat rakoilla niin onneksi en mennyt jatkoille koska olin ihan rättiväsynyt kun pääsin kotiin. Muutenkin oli seuraavana aamuna töitä joten hyvä päätös oli jättää jatkot väliin mun osalta. 
Mutta ihana päivä joka meni aivan liian nopeesti. Nyt kohti sitä abivuotta!

Ps. jos mun mekko kiinnostaa niin laittakaa kommenttia boksiin tai spostia, koska oon tota mekkoa myymässä. 

-Emmi

4 kommenttia:

  1. Näytit aivan upealta mekossa ja olethan muutenkin ihan superkaunis! :)

    Oliko parina sun poikaystävä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon päivänpiristäjä :) Parina on mun luokkalainen johon tutustuin nyt vasta vanhoissa kunnolla :)

      Poista
  2. Ette oo postannu pitkään aikaan. Ootteko vielä elossa? :o

    VastaaPoista

Kommenttia laittamassa?
Hieno juttu!
Kaikki palaute, kritiikki ja kehut yms. kuuluvat juuri tänne.
Jos haluat kysyä jotakin mitä et halua pistää kommenttiboksiin, niin voit ottaa meihin yhteyttä s-postin kautta: wildhearts@hotmail.fi
Kiitos kommentistasi! :)